Nubes de evolución por Andrea Maceiras Lafuente

Resumen del libro:

Sempre vai frío na estación de autobuses. Aquel frío que xea a Amanda, a rapaza de dezanove anos que traballa de limpadora, que todas as noites lle conta a Ánxela, a súa filla dun ano, todo o que alí lle aconteceu. Aquel frío que persegue a Uxío, o rapaz louro, que pasa camiño do adestramento, desacougado tras a perda da moza e o divorcio dos seus pais. Aquel frío que atenaza a Luís, o home do paraugas, o profesor de instituto, afundido na soidade, que agarda polo seu autobús. As vidas dos tres cruzaranse cando Amanda teña que limpar unha pintada nunha das plataformas de chegadas: «WHEN WILL THOSE CLOUDS ALL DISAPPEAR?».

Información complementaria:

  • Título del libro: Nubes de evolución
  • Autor del libro: Andrea Maceiras Lafuente
  • Editorial principal: Edicións Xerais de Galicia, S.A.
  • Otra información relevante: información adicional no disponible.
  • Idioma en el que fue escrito: Gallego
  • Número de páginas que contiene: 192
  • Información de ISBN: Sin información del ISBN
  • Fecha en que fue publicado: 1/9/2013

Aquí puedes descargar el libro titulado Nubes de evolución. Al mismo lo ha escrito el autor Andrea Maceiras Lafuente.  Para descargar Nubes de evolución lo único que tienes que hacer es click en “descargar”.

El título se ofrece en distintos formatos, según la preferencia del usuario. Lo más comunes son PDF y EPUB. El idioma de este libro es Gallego. Si vas a leerlo, tienes que saber que cuenta con un total de 192 páginas. Los encargados del desarrollo del libro son los responsable de la editorial Edicións Xerais de Galicia, S.A..

Esperamos que disfrutes su lectura y no dejes de comentar y compartir para que más libros lleguen a más personas.

A continuación te dejamos información sobre las descargas.

Última descarga del libro: hace 52 minutos. Total de descargas de este libro: 1073. El libro fue leído 1442 veces en el último mes.
Guardado en Sin categoría

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *