Anatomia de les distàncies curtes por Marta Orriols Balaguer

Resumen del libro:

través de personatges fugaços i d’imatges senzilles que condensen grans emocions en petits gestos, aquest recull de contes retrata la infinitat de relacions a què ens condueix l’amor. L’estima, el dolor, les renúncies implícites, els oblits o les pèrdues es relacionen íntimament en uns textos en què els protagonistes s’enfronten de manera quasi imperceptible amb l’exterior mentre proven d’oblidar els somnis, els desitjos laborals i sexuals i, fins i tot, el dret a enfadar-se. Un calidoscopi proper i empàtic que ens aproxima de manera natural als sentiments que maquillem per por d’alterar el curs de les nostres vides. Anatomia de les distàncies curtes és un paisatge lúcid i emocional reblert dels silencis que protegim.

Información complementaria:

  • Título del libro: Anatomia de les distàncies curtes
  • Autor del libro: Marta Orriols Balaguer
  • Editorial principal: Jenn Díaz (pr.)
  • Otra información relevante: Edicions del Periscopi SL
  • Idioma en el que fue escrito: desconocido
  • Número de páginas que contiene: 184
  • Información de ISBN: Sin información del ISBN
  • Fecha en que fue publicado: 8/28/2016

Aquí puedes descargar el libro titulado Anatomia de les distàncies curtes. Al mismo lo ha escrito el autor Marta Orriols Balaguer.  Para descargar Anatomia de les distàncies curtes lo único que tienes que hacer es click en “descargar”.

El título se ofrece en distintos formatos, según la preferencia del usuario. Lo más comunes son PDF y EPUB. El idioma de este libro es desconocido. Si vas a leerlo, tienes que saber que cuenta con un total de 184 páginas. Los encargados del desarrollo del libro son los responsable de la editorial Jenn Díaz (pr.).

Esperamos que disfrutes su lectura y no dejes de comentar y compartir para que más libros lleguen a más personas.

A continuación te dejamos información sobre las descargas.

Última descarga del libro: hace 34 minutos. Total de descargas de este libro: 1059. El libro fue leído 1438 veces en el último mes.
Guardado en Sin categoría

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *